Themhallerne

Holdtræning

Se holdplan her:       

Husk at dit medlemsskab også gælder deltagelse på hold.

Holdbeskrivelser:     

Seniortræning: Kom i form og opnå smidighed, styrke og balance i kroppen. Der trænes i motionscenteret og cirkeltræning og afsluttes i varmtvandsbassinet.

Cirkeltræning: Konditionstræning i cirkeltrænings område. Opnå styrke, kondition og smidighed gennem varieret træning i forskellige stationer kombineret med step og sjip. Meget alsidig træning - for alle aldersgrupper.
TeenFit:  Lær at bruge den rigtige teknik under træning i et fællesskab med masser af grin, sved og sjove konkurrencer. Træningserfaring er ikke et krav. Alder 13 - 17 år.   
Cykling: Fuld gas i pedalerne.. Vi leger med pulsen, flytter grænser hver gang og konditionen forbedres med garanti. Husk tilmelding, der er rift om de 15 cykler.
Tabata: Tabata træning hvor vi træner forskellige sæt og styrker hele kroppen. Vi træner med en masse redskaber og bliver stærke.
Efterfødsel: For mødre og babyer. 1 times træning hvor den første halvdel har fokus på at bygge op indefra, få genoptrænet bækkenbund, samt få løsnet op for ømme muskler. 2. halvdel foregår som cirkeltræning på maskiner og med diverse træningsredskaber, dvs muskel- og konditionstræning. Alt sammen på babys præmisser.
Smidighed og Styrke: Yogalignede træning der smidiggør led og muskler, stimulerer kredsløbet og giver dig større kropsbevidsthed. Du vil blive afbalanceret, styrke kroppen og mærke liv og dejligt velvære efterfølgende. Holdet henvender sig til alle. Du arbejder med dig selv, der hvor du er.
Styrke og Puls: Kombineret konditions og styrketræning - Vi træner hele kroppen, og sikrer at pulsen kommer op. Der arbejdes med håndvægte, kettlebells, stepbænke og måtter.
Fatburners: Intens varieret cirkeltræning. Vi gør brug af Kettlebells, medicinbolde og håndvægte. En time med kalorie forbrænding -  Spænd skoene og gi den gas.
Bold: En halv times effektiv træning på Coreball. Der er fokus på mave og ryg og stabilitet for hele kroppen, samt styrkelse af muskler og balance. En god og rolig men særdeles effektiv time for alle.
Push it/Puls: Styrketræning til syregrænsen. Vi arbejder med håndvægte, vægtstænger og kettlebels. Man bestemmer selv, hvor tungt man vil løfte, men hver muskelgruppe bliver kørt igennem med rigtig mange gentagelser til god musik. Undervejs laver vi korte intervaller, hvor vi får pulsen op. En hård og effektiv time, hvor alle kan deltage.
Jumping-Fitness: Jumping-Fitness er træning på trampoliner. høj intensitet - pulsen kommer op og sveden kommer frem. Træning for primært ben, mave og lænd. Det hele afstemt efter musik - nem koreografi. Alle kan deltage.
Forældre vs. teenager: Et hold hvor foprældre og teenager træner sammen og imod hinanden. Kom tættere på hinanden og kæmp sammen. Træningen består af øvelser hvor vi bruger hele kroppen.
Zumba: Latin inspireret aerobic, kalorie forbrændende og med nem koreografi. Ryst røv, træn dit korset og ha’ det SJOVT! OBS: Speciel medlemskab for deltagelse til Zumba.

Træn med andre - det er mere motiverende:-)